Moje auto – VW POLO

Vw Polo – "Get think's done"

Filtr – czyli nowe „płuca”

3 Komentarze

Jako że przy około 167 tyś km został wymieniony olej wraz z filtrem oleju postanowiłem zainteresować się stanami innych filtrów a szczególnie drugiego w kolejności czyli filtru powietrza.Jak się okazało ostatnio wymiana musiała się odbyć jakieś hmm 100 tyś temu ??. Szybka decyzja podróż do Inter Cars i zabrałem się za montaż nowego filtra.
1.Odkręcamy plastikową osłonę silnika (starsze wersje polo jej nie posiadają).

Sławne 1.4 -  w wersji APQ
2.Następnie plastikową obudowę filtra.
Bez "plastyku"
3.Prosta wymiana i skręcenie wszystkiego do kupy.

Poniżej zdjęcie starego i nowego filtra obok siebie.Rożnica w wieku widoczna gołym okiem.

Reklamy

Written by Marcin Olszewski

7 lutego 2010 @ 15:03

Komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nieźle nieźle. Chyba będę musiał też o tym pomyśleć w niedalekiej przyszłości.

    Polo 6n

    7 lutego 2010 at 22:48

  2. czy mogę zapytać jak ściągnąć obudowę dolną wraz z górną filtra powierza by móc wymienić przewody do świec

    Marek

    15 marca 2012 at 17:33

    • Witam. Jeżeli auto posiada osłonę silnika najpierw zdemontować osłonę, później odkręcić delikatnie wkrętakiem wszystkie śruby będące na obudowie, 5 z nich trzymają całą obudowę, a 4 pokrywkę filtra. Potem delikatnie zsunąć filtr z przepustnicy ( o dołu trzyma go jeszcze wężyk) wiec można go tylko delikatnie wysunąć by wymienić filtr.

      vwpolo6n

      15 marca 2012 at 21:48


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: