Moje auto – VW POLO

Vw Polo – "Get think's done"

Feel the Diference. Czyli spotkanie z Fordem.

4 komentarze

1,5 miesiąca po sprzedaży VW Polo. Po nieudanym wyjeździe do Holandii , zupełnie przypadkowo udało mi się zakupić świeżo sprowadzonego (zaledwie dzień wcześniej Forda Focusa Turniera MK1 1.8 TDCi (115KM) w limitowanej wersji wyposażenia „SPORT TDCi” dedykowanej na rynek niemiecki. Mój nowy blog na temat Forda Focusa Turnier Sport TDCi.

Written by Marcin Olszewski

23 lutego 2013 @ 18:56

komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Przepraszam, że tutaj, ale nie widzę nigdzie kontaktu. Widziałem, że jakiś czas temu rozkręcał Pan Króciec termostatu. Dziś zrobiłem to samo w celu wymiany, o ile śruba górna i dolna zeszły przy wykręcaniu, tak przy wkręcaniu tylko górna… Dolna za cholerę nie chce się dokręcić. Albo dokręci się na chwilę i zaraz termostat jakby ją wypychał… bez króćca śruby się kręcą (sprawdzałem na starym, który był przykręcony…)i nowym, po odkręceniu niestety nie chciało nic się zrobić…. Czy miał Pan podobne problemy? Z góry dziękuję za info

    Krystian

    16 kwietnia 2013 at 18:09

    • Raczej nie. Ja rozkręcałem tylko obudowę termostatu.Nie sam termostat.Zarówno stary jak i nowy termostat pasowały idealnie.Tak samo jak pasowały dwie śruby mocujące króciec termostatu. Rozumiem że sam nowy termostat jest identyczny jak stary? Proszę sprawdzi czy włożony jest odpowiednią stroną, tj: igła termostatu wchodzi w zagłębienie w króćcu, Przypominam też że spód termostatu też musi by idealnie osadzony w obudowie. Należy go tam dopasować odpowiednio pokręcając. Po włożeniu termostatu i przyłożeniu krócca , wszystko powinno idealnie przegląc nawet bez przykręcania śrub. Nic nie powinno być „wypychane”. I uwaga w obudowie termostatu przy przykręcaniu łatwo zerwa gwint!

      vwpolo6n

      16 kwietnia 2013 at 18:50

      • Dziękuję za informację, spróbuję dzisiaj na innych śrubach. Termostat jest taki sam. Króciec też jest nowy razem z uszczelką… O ile górna śruba wchodziła mi od razu, tak dolna nie chciała w ogóle się dokręcić. Zobaczymy czy dzisiaj się uda jak nie to będę musiał oddać to w ręce specjalisty.

        Krystian

        17 kwietnia 2013 at 06:57

      • Proszę sprawdzić czy sam króciec (bez termostatu) daje się przykręci? Może uszkodzony jest gwint i trzeba wymienić całą obudowę termostatu ?

        vwpolo6n

        17 kwietnia 2013 at 16:55


Skomentuj

