Feel the Diference. Czyli spotkanie z Fordem.
1,5 miesiąca po sprzedaży VW Polo. Po nieudanym wyjeździe do Holandii , zupełnie przypadkowo udało mi się zakupić świeżo sprowadzonego (zaledwie dzień wcześniej Forda Focusa Turniera MK1 1.8 TDCi (115KM) w limitowanej wersji wyposażenia „SPORT TDCi” dedykowanej na rynek niemiecki. Mój nowy blog na temat Forda Focusa Turnier Sport TDCi.
Reklamy
Przepraszam, że tutaj, ale nie widzę nigdzie kontaktu. Widziałem, że jakiś czas temu rozkręcał Pan Króciec termostatu. Dziś zrobiłem to samo w celu wymiany, o ile śruba górna i dolna zeszły przy wykręcaniu, tak przy wkręcaniu tylko górna… Dolna za cholerę nie chce się dokręcić. Albo dokręci się na chwilę i zaraz termostat jakby ją wypychał… bez króćca śruby się kręcą (sprawdzałem na starym, który był przykręcony…)i nowym, po odkręceniu niestety nie chciało nic się zrobić…. Czy miał Pan podobne problemy? Z góry dziękuję za info
Krystian
16 kwietnia 2013 at 18:09
Raczej nie. Ja rozkręcałem tylko obudowę termostatu.Nie sam termostat.Zarówno stary jak i nowy termostat pasowały idealnie.Tak samo jak pasowały dwie śruby mocujące króciec termostatu. Rozumiem że sam nowy termostat jest identyczny jak stary? Proszę sprawdzi czy włożony jest odpowiednią stroną, tj: igła termostatu wchodzi w zagłębienie w króćcu, Przypominam też że spód termostatu też musi by idealnie osadzony w obudowie. Należy go tam dopasować odpowiednio pokręcając. Po włożeniu termostatu i przyłożeniu krócca , wszystko powinno idealnie przegląc nawet bez przykręcania śrub. Nic nie powinno być „wypychane”. I uwaga w obudowie termostatu przy przykręcaniu łatwo zerwa gwint!
vwpolo6n
16 kwietnia 2013 at 18:50
Dziękuję za informację, spróbuję dzisiaj na innych śrubach. Termostat jest taki sam. Króciec też jest nowy razem z uszczelką… O ile górna śruba wchodziła mi od razu, tak dolna nie chciała w ogóle się dokręcić. Zobaczymy czy dzisiaj się uda jak nie to będę musiał oddać to w ręce specjalisty.
Krystian
17 kwietnia 2013 at 06:57
Proszę sprawdzić czy sam króciec (bez termostatu) daje się przykręci? Może uszkodzony jest gwint i trzeba wymienić całą obudowę termostatu ?
vwpolo6n
17 kwietnia 2013 at 16:55